История
Ранни години
В ранните си години основната дейност на компанията е строго ориентирана към търговията с пресни трюфели. Джованино, благодарение на уменията си, създава мрежа от над 400 доставчици в цяла Италия и това му позволява да има пресни трюфели в най-добро състояние по всяко време на годината.
Развитие през годините
През годините търсенето от страна на клиентите кара компанията да инвестира и да създаде лаборатория за производство на консервирани продукти от трюфели. Това е решаващ момент за компанията.
Започват първите контакти с чужбина и преди всичко Андреа, най-големият син, се присъединява към екипа на Tartufi Jimmy.
“Започнах много млад и с течение на времето страстта нарасна до степен да се откажа от “постоянната” работа, за да преследвам мечтата си”
[JIMMY CECCHINI]
“Екипът на Tartufi Jimmy е пълен с красива и свежа енергия, хора, които вярват в това, което правят, които предлагат нови идеи, които знаят как да си сътрудничат. За мен това е голямо семейство.”
[DANIELA CECCHINI]
Навлизането на Андреа
Първоначално Андреа се посвещава на управлението на продажбите и производствения канал.
Благодарение на неговата съобразителност и воля, Джованино и Даниела решават да инвестират в Андреа, защото вярва във визията му и му поверяват все по-голяма отговорност.
С визията на Андреа, компанията започва да предоставя ресурси на търговски панаири в чужбина и това генерира експоненциално увеличение на клиентите, следователно все по-голям растеж на компанията във всички нейни отдели.
“От съществено значение е нашето ноу-хау да се предава на дистрибутора, на търговеца на дребно и накрая на потребителя.”
[ANDREA CECCHINI]
В момента на най-голям растеж, влизането на Силвия, второ дете, допълва липсващото парче от семейство Чекини в компанията.
В първата фаза Силвия се посвещава на търговски отношения с чужди държави. Днес тя е израснала професионално и играе много важна роля в износа, всъщност е областен мениджър на азиатския и близкоизточния пазар.